مظلومی:نفراتی داریم كه جای غایبان را پرمی كنند
نوشته شده توسط : sadis

'پرویز مظلومی' امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان كرد: سال های گذشته همیشه پیش از شهرآورد محتاط بازی می كردیم، اما دیگر آن زمان گذشته است .

وی افزود: به بازیكنان 2 اخطاره گفته بودم كه در دیدار با تراكتورسازی مقداری آرام تر از همیشه بازی كنند اما فوتبال همیشه غیر قابل پیش بینی است و شرایط آن دیدار طوری بود كه نمی توانستیم محتاط باشیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: به بازیكنان تیم استقلال ایمان دارم و آنان بارها نشان داده اند كه به خوبی می توانند شرایط دشوار را به سود خود پایان دهند و غیبت چند بازیكن اصلی ما مسئولیت دیگران را سنگین تر می كند.

وی با اشاره به مبهم بودن شرایط مجتبی جباری برای دیدار پنجشنبه با پرسپولیس ادامه داد: شرایط جباری فردا مشخص می شود و به طور یقین اگر حضور در میدان، آینده این بازیكن را به خطر بیاندازد و مصدومیت را شدیدتر كند از وی استفاده نمی كنیم چراكه جباری بازیكن باارزشی برای استقلال و تیم ملی است.

مظلومی در مورد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است كه با حضور دنیزلی بازی بهتری را نسبت به ابتدای فصل به نمایش می گذارد، اما بازی شهرآورد حساسیت خاص خود را دارد و استقلال برای پیروزی در این دیدار مهم از هر لحاظ آماده است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل فشردگی دیدارهای لیگ برتر پس از بازی با تراكتورسازی در شرایط جوی تهران تنها توانستیم ریكاوری انجام دهیم و خستگی بازی با تبریز را از بدن بچه ها بیرون كنیم و كار تاكتیكی نداشتیم.

سرمربی استقلال با تاكید به برتری های متوالی تیم خود در شهرآورد خاطرنشان كرد: با توجه به پیروزی در چهار شهرآورد گذشته از نظر روحی در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران در بازی فردا به 3 امتیاز برسیم و از هواداران می خواهم كه همچون گذشته تیم را در تمام طول بازی تشویق كنند و انگیزه بازیكنان را با حمایت های خود افزایش بدهند.

وی در مورد داوری دیدار شهرآورد عنوان كرد: جوی كه پس از بازی تراكتورسازی علیه استقلال به كار گرفته شده است نباید روی قضاوت داور شهرآورد تاثیر بگذارد چراكه اشتباه نیز جزئی از بازی فوتبال است، همانطور كه یك پنالتی اشتباه در دیدار با تراكتورسازی گفته شد در بازی های قبلی داوران چند پنالتی را به سود استقلال نگرفته اند.

مظلومی در پاسخ به این سوال كه از چه روشی برای دیدار فردا استفاده می كند گفت: معمولا مربی با شرایط و نفراتی كه دارد تركیب تیم را مشخص می كند و همین جا اعلام می كنم كه به هیچ عنوان مقابل پرسپولیس از سیستم دفاعی استفاده نمی كنیم چراكه دفاع یك نوع باخت محسوب می شود. ایده و نظر ما این نیست كه برای تساوی به میدان برویم چراكه روحیه پیروزی در بین بازیكنان زیاد است و من به عنوان سرمربی این روحیه را ازآنان نمی گیریم.

وی افزود: به رغم اینكه دچار سرما خوردگی شده ام اما به هیچ عنوان استرس بازی فردا را ندارم و در عین حال از پیروزی های گذشته شهرآورد مغرور نیستم.

مظلومی با انتقاد از زمان برگزاری نشست خبری گفت: این نشست ها دقیقا زمانی برگزار می شود كه تیم ها در حال تمرین هستند و به همین دلیل نتوانستم كاپیتان استقلال را به این گفت وگو بیاورم.

3783**1440





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: